Trebate pomoć? Pročitajte odgovore na česta pitanja

Kako bi vaš odmor protekao u najboljem mogućem raspoloženju, pripremite se na vrijeme.

U nastavku možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja o rezervacijama, plaćanju, dolasku, preuzimanju ključa i našem sigurnosnom paketu.

Kliknite i otkrijte odgovore!

 

Nisam još rezervirao/la

Koliko ću otprilike režijskih troškova morati platiti? 
 

U većini naših kuća za odmor režijski troškovi uključeni su u cijenu boravka. U nekima od njih možda ćete morati platiti režijske troškove (struja, voda, grijanje, drva za ogrjev i slično) uz cijenu rezervacije.   

U kućama za odmor u kojima režijski troškovi nisu uključeni u cijenu, iznosi ovise o potrošnji tijekom boravka ili se naplaćuju kao unaprijed definirani iznos po osobi dnevno.

Pojedinosti o troškovima potrošnje navedene su u opisu kuće i na stranici MyBooking. 

Režijski troškovi plaćaju se u lokalnoj valuti po odlasku ili će vam biti fakturirani po završetku boravka. Detalje rezervacije potražite na stranici MyBooking. Nastojimo vam poslati račun unutar četiri tjedna nakon vašeg boravka.

Izračun cijene električne energije koja se naplaćuje u danskim kućama za odmor 

NOVASOL želi transparentno prikazati način izračuna cijene električne energije za goste.
Naš izračun cijene električne energije za goste u danskim kućama za odmor temelji se na javno dostupnoj osnovnoj cijeni na www.energidataservice.dk. Ukupan iznos režijskih troškova izračunava se zasebno od osnovne cijene (A) uvećane za obvezne elemente (B-E), a oni zajedno čine cijenu koju će vlasnik kuće morati platiti za potrošnju opskrbljivaču električnom energijom. Molimo pogledajte u nastavku:

A) Stvarna cijena troška 
Ova cijena uvelike ovisi o metodi proizvodnje električne energije (npr. snaga vjetra) i stoga varira na bazi sata, 24 sata dnevno. Cijena dostupna na www.energidataservice.dk koristi se za izradu prosjeka u razdoblju vašeg boravka u kući za odmor.

B) Porezi plaćeni državi 

C) Danski PDV'

D) Cijena opskrbe električnom energijom 
Izračunava se po satu isporuke od opskrbljivača električnom energijom do potrošača, na temelju doba dana kad se potrošnja odvija, čime se dobivaju sljedeći obrasci potrošnje: niska (00:00 - 05:59), srednja (06:00 - 16:59/21:00 - 23:59) ili visoka (17:00 - 20:59). Koristimo prosjek očitanja brojila svih danskih NOVASOL kuća koje omogućavaju digitalno očitanje brojila 14 dana zaredom. Obrazac potrošnje zatim se koristi za izračun prosjeka ukupne cijene isporuke.

E) Profitna marža elektroenergetske tvrtke po satu (0,15 DKK)

Na to NOVASOL dodaje 42 % za pokrivanje poreza na dohodak koji vlasnik kuće mora platiti na cijenu električne energije i satnicu od 0,30 DKK po kWh.

Cijena električne energije ponovno se računa svakog tjedna, a cijena koju plaćate kao gost ovisi o dolasku i dužini boravka.

Kako mogu rezervirati kuću za odmor?

Smještaj iz snova najlakše i najbrže ćete rezervirati izravno putem našeg web-mjesta.

Kad mogu rezervirati kuću za odmor za iduću godinu?

Ako već planirate godišnji odmor za sljedeću godinu, NOVASOL ne može napraviti predbilježbu za željeni smještaj. Cijene se obično objavljuju u proljeće/ljeto godinu prije, pa svakako pratite naše web-mjesto na kojem ćemo redovito ažurirati informacije.

Mogu li platiti u ratama?

Kao dodatnu uslugu, nudimo mogućnost plaćanja u dvije rate ako rezervirate više od 56 dana prije dolaska. 
Prva rata iznosi 25 % od ukupne cijene najma. Druga rata iznosi preostalih 75 % ukupne cijene najma (plaća se najkasnije 42 dana prije dolaska).

Mogu li smještaj rezervirati i organizirane grupe mladih?

Organizirana grupa mladih definirana je kao skupina od najmanje šest osoba mlađih od 21 godine, iako dobna granica za pojedine kuće može biti viša. Ako rezervirate kao organizirana grupa mladih, morate nas o tome obavijestiti u trenutku rezervacije. NOVASOL zadržava pravo odbijanja organizirane grupe mladih. Moguća su i druga ograničenja vezana uz sastav organizirane grupe mladih koja će biti navedena u opisu kuće. Morate se pridržavati svih ograničenja vezanih uz sastav organizirane grupe mladih navedenih u opisu kuće.

Koliko košta završno čišćenje?

Točnu cijenu vidjet ćete kad rezervirate boravak. Ako ste već rezervirali boravak, te informacije možete vidjeti na svojoj stranici MyBooking.

Koliko iznose režijski troškovi?

Ako režijski troškovi nisu uključeni u cijenu rezervacije, točnu cijenu po jedinici vidjet ćete kad rezervirate svoj boravak. Ako ste već rezervirali svoj boravak, ove informacije možete dobiti na svojoj MyBooking stranici.

Hoće li u kući za odmor biti sredstava za čišćenje?

U kući za odmor nema sredstava za čišćenje. Ali tu je usisivač, kao i krpa za pod te kanta.

Koliki je dopušteni broj osoba u smještaju?

Dopušteni broj osoba u naveden je u opisu kuće. Broje se sve osobe bez obzira na dob.

Kućni ljubimci

Kućni ljubimci dopušteni su u kućama za odmor koje su označene simbolom psa. Želite li povesti svojeg kućnog ljubimca, molimo da nas o tome obavijestite prilikom rezervacije kuće za odmor.

Odmor na vodi

U nekima od naših kuća za odmor cijena najma uključuje i upotrebu plovila, a u drugim slučajevima moguće ga je unajmiti od iznajmljivača ili treće strane. Više o tome potražite na stranici MyBooking. 
Namjeravate li upotrebljavati plovilo tijekom svog boravka, uvijek se trebate upoznati s važećim lokalnim zakonima i propisima o upotrebi plovila. 
Informacije o važećim propisima zatražite od lokalnih pomorskih vlasti. Nije sigurno da će u opremu plovila biti uključeno dovoljno prsluka za spašavanje za cijelu vašu grupu. Za to ste se dužni pobrinuti sami.

Kako je uređena kuća za odmor?

NOVASOL iznajmljuje kuće za odmor privatnih vlasnika. Kuće za odmor uređene su i opremljene prema ukusu i željama vlasnika kuće. Kreveti mogu biti manji od standardnih, spremnik tople vode može imati manji kapacitet nego što bi to bilo uobičajeno u primarnom prebivalištu, a stubišta mogu biti strmija od standardnih.Godina obnove kuće za odmor navedena njezinu opisu može se odnositi na djelomičnu obnovu.

Kuće za odmor bez dima

Pušenje nije dopušteno ni u jednoj od naših kuća za odmor.

Što znače zvjezdice?

Veći broj zvjezdica neke kuće za odmor znači da ona ima višu razinu udobnosti. Kriteriji za dodjelu zvjezdica uključuju namještenost, opremu i standard kuće za odmor.
  Vrlo jednostavno namještena kuća za odmor s osnovnim sadržajima, za boravak tijekom ljeta.
  Jednostavno namještena kuća za odmor s malo sadržaja.
  Uređena kuća za odmor, opremljena standardnim namještajem.
  Dobro opremljena kuća za odmor visokog standarda, s udobnim namještajem i dodatnim sadržajima.
  Naša najbolje ocijenjena kuća za odmor. Ukusno namještena i potpuno opremljena.

Uvjeti najma

Uvjete najma NOVASOL-a možete pronaći i pročitati ovdje.

Upravljanje mojom rezervacijom

Kako mogu platiti svoju rezervaciju?

Putem stranice MyBooking možete platiti kreditnom karticom. Nudimo i alternativne načine plaćanja koje možete vidjeti na svojoj stranici MyBooking.

Kako mogu provjeriti uplatu svoje rezervacije?

Pregled plaćanja možete pronaći na svojoj stranici MyBooking.

Kako mogu platiti 2. ratu ako dobijem novu kreditnu karticu?

Dobijete li novu kreditnu karticu između obroka, predlažemo da se prijavite na stranicu MyBooking prije datuma plaćanja i platite novom karticom.

Gdje mogu pronaći ugovor o najmu?

Nakon što rezervirate smještaj, poslat ćemo vam potvrdu rezervacije s poveznicom na vašu osobnu stranicu MyBooking. Ondje možete pristupiti svim informacijama u vezi s vašom rezervacijom.

Jesu li uključeni ručnici i posteljina?

Stvari poput ručnika, posteljine i kuhinjskih krpa mogu se uključiti u cijenu ili kupiti ako ih rezervirate 5 dana prije dolaska na stranici MyBooking.

Kad mogu preuzeti ključ/doći u smještaj?

Ključ obično možete preuzeti između 16 i 20 sati, no točno vrijeme prikazano je na stranici MyBooking. Obavezno označite željeno/očekivano vrijeme dolaska na svojoj stranici MyBooking.

Kako mogu kupiti i platiti dodatne usluge?

Dodatne usluge obično možete kupiti do pet (5) dana prije dolaska putem svoje MyBooking stranice, u odjeljku „Dodatne usluge“.

Što ću zateći u smještaju?

U našim smještajima na raspolaganju će vam biti osnovni kuhinjski pribor i oprema te pokrivači i jastuci za sve krevete.

Kad plaćam boravišnu pristojbu?

Putujete li u Francusku, dobit ćete e-poruku s poveznicom putem koje ćete platiti boravišnu pristojbu po povratku s odmora.

U svim ostalim odredištima s propisanom boravišnom pristojbom, plaćate je u lokalnoj valuti prilikom dolaska izravno vlasniku ili osobi zaduženoj za najam. 

Plaćam li sigurnosni polog za sve smještaje?

U većini smještaja ne morate je plaćati, no oni koji to zahtijevaju bit će navedeni na vašoj stranici MyBooking, sa svim potrebnim informacijama.

Koje dodatne usluge mogu kupiti?

Holiday Kit (dostupan samo u Danskoj), koji uključuje: 
3 kuhinjske krpe 
7 tableta za perilicu posuđa 
1 spužvu 
Sredstvo za čišćenje stakla 
Deterdžent za posuđe 
Deterdžent za rublje 

Komplet posteljine koji uključuje: 
1 pokrivač
1 jastučnicu
1 plahtu 
2 ručnika 
1 kuhinjsku krpu

 

Završno čišćenje 
Razmišljate li o tome da sami očistite kuću nakon boravka? Više informacija pronađite ovdje 

 Planirate li platiti čišćenje nakon boravka? Više informacija pronađite ovdje 

 Postoji li uvjet obaveznog čišćenja u smještaju koji razmatrate? Više informacija potražite ovdje

Ima li smještaj parkirno mjesto?

Informacije o parkingu bit će dostupne u opisu smještaja. 

Prilazni put do kuće rijetko je asfaltiran i njime najčešće ne mogu proći sportski automobili ili niža vozila.

Wi-Fi

Mnoge naše NOVASOL kuće za odmor imaju wi-fi. Budući da je Wi-Fi dodatna usluga, može se naplaćivati zasebno. Te podatke možete pronaći u opisu smještaja.

Roštilj

Roštilj je dostupan u mnogim kućama za odmor te će biti naveden u njihovim opisima

Dok sam na odmoru

Kuće s bazenom

Pri rezervaciji kuće za odmor minimalno tri (3) dana prije dolaska, unutarnji bazen se grije na otprilike 24 – 25 °C.

Sauna

Nemojte izlijevati vodu na peć u sauni jer to može izazvati ozbiljne štete ili nestanak struje.

Savjeti za uštedu električne energije u kućama za odmor s unutarnjim bazenima:

 – vrata i prozore prostorije s bazenom uvijek držite zatvorenima  
 – ne isključujte odvlaživač zraka jer to može dovesti do previsoke vlažnosti zraka u području bazena  
 – pokrijte bazen kad se ne koristi  
 – postavite podno grijanje na fiksnu temperaturu – nemojte je mijenjati  
 – ako se neke od soba ne upotrebljavaju, zatvorite njihova vrata i smanjite temperaturu grijanja na 5 °C.

Punjenje električnih vozila

Neke kuće za odmor opremljene su punjačem za električna vozila. Izbjegavajte punjenje električnih vozila na standardnim utičnicama, jer to može uzrokovati pregrijavanje, oštećenje električnih instalacija, pa čak i požar.

Gdje mogu preuzeti ključ smještaja?

Na stranici MyBooking možete vidjeti poveznicu na odjeljak „Opis rute / preuzimanje ključeva“ u kojem je navedena lokacija. 

Za boravke u Danskoj, za smještaje koji imaju pretinac s ključevima, primit ćete SMS dva (2) dana prije dolaska. Provjerite je li vaš broj mobitela na stranici MyBooking ažuriran.

U koliko sati moram napustiti kuću?

Najkasnije do 10 sati na dan odlaska.

Gdje vraćam ključ?

Ključ vraćate na istu adresu na kojoj ste ga preuzeli. U slučaju da postoji pretinac za ključeve, možete ga ostaviti u njemu.

Problemi/pritužbe

Nadamo se da uživate u odmoru. Ipak, zatreba li vam pomoć, obratite se našem lokalnom predstavniku u roku od 72 sata. Zatreba li vam dodatna podrška, obratite nam se.

Što ako napravim štetu u kući za odmor tijekom svog boravka?

Nezgode se događaju, ali molimo da nas obavijestite o eventualnim štetama. Najbolji način da to učinite je putem naše usluge slanja poruka. Tako možemo brzo reagirati i svaki oštećeni predmet zamijeniti kako bi bio spreman za sljedeće goste.

Kome da se obratim ako dolazim kasnije od planiranog?

Za kasne dolaske nakon 20 sati molimo da se javite osobi zaduženoj za najam čije podatke za kontakt možete pronaći na svojoj MyBooking stranici.

Mogu li dobiti upute za putovanje?

Upute za putovanje dostupne su na vašoj stranici MyBooking.

Moram li očistiti smještaj prije odlaska?

Smještaj će biti očišćen prije vašeg dolaska, a molimo da ga nakon odjave ostavite u sličnom stanju.

Više informacija o tome potražite ovdje

Moj je odmor završio

Kako mogu ostaviti recenziju?

Iznimno cijenimo vaše povratne informacije i voljeli bismo čuti kako vam je bilo na odmoru. Poslat ćemo vam pozivnicu e-poštom unutar 48 sati nakon povratka. Ta će vam pozivnica omogućiti da podijelite vaše cijenjeno mišljenje.

Nešto sam zaboravio/la u kući za odmor

Ako ste nešto zaboravili u kući za odmor, savjetujemo da se javite vlasniku ili osobi zaduženoj za najam što je prije moguće. Oni će vam moći pomoći u pronalaženju izgubljenog predmeta. Zatreba li vam dodatna podrška, svakako nam se obratite. Važno je napomenuti da se, iako smo ovdje da pomognemo, ne možemo smatrati odgovornima za bilo kakvu izgubljenu imovinu.

Tijekom mog odmora bilo je problema. Kome se mogu žaliti?

Iskreno se ispričavamo zbog bilo kakvih problema koje ste imali tijekom odmora. Ljubazno savjetujemo da odmah riješite sve nedoumice ili probleme na licu mjesta kako biste osigurali brzo i učinkovito rješenje. Zatreba li vam dodatna pomoć, svakako nam se obratite. Ako ste nam poslali žalbu i niste uspjeli riješiti problem, pogledajte dodatne pojedinosti u nastavku. 

 

Danski žalbeni odbor

Ako nakon vašeg boravka nije bilo moguće doći do rješenja, svoju žalbu na smještaj u Europi možete podnijeti Žalbenom vijeću, privatnom, ovlaštenom žalbenom odboru koji su osnovali Dansko vijeće za zaštitu potrošača i Danska udruga kuća za odmor, čiji smo član. Pročitajte više na www.fbnet.dk ili se obratite odboru na sljedeću adresu: Board of Appeal, Vandkunsten 3, 3., 1467 Copenhagen K, Danska.

 

MTV

Ako imate prebivalište u Francuskoj, u slučaju spora možete se odlučiti za postupak posredovanja ili alternativnog rješavanja sporova u skladu s važećim zakonima. Naš posrednik je Médiation du Tourisme et Voyage (MTV). Nakon što nas obavijestite u pisanom obliku i ako ne dobijete zadovoljavajući odgovor u roku od 60 dana, možete podnijeti zahtjev za rješavanjem spora u skladu s uvjetima navedenim na internetskoj stranici posrednika. Pročitajte više na: https://www.mtv.travel/saisir-le-mediateur/ ili kontaktirajte: Udruga Médiation Tourisme et Voyage BP 80 303 75 823 Paris Cedex 17.

 

ODR

Ako živite u Europskom gospodarskom prostoru, možete upotrijebiti i platformu Europske komisije za internetsko rješavanje sporova (ec.europa.eu/odr).

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?

Kontaktirajte nas ovdje.