Trebate pomoć? Pročitajte odgovore na česta pitanja
Kako bi vaš odmor protekao u najboljem mogućem raspoloženju, pripremite se na vrijeme.
U nastavku možete pronaći odgovore na često postavljana pitanja o rezervacijama, plaćanju, dolasku, preuzimanju ključa i našem sigurnosnom paketu.
Kliknite i otkrijte odgovore!
Besplatno otkazivanje do 14 dana prije dolaska za smještajne jedinice s natpisom
Besplatno otkazivanje do 14 dana prije dolaska posebna je ponuda dostupna svim objektima koji u trenutku rezervacije imaju natpis „Besplatan otkaz do 14 dana”. Ponuda vrijedi za rezervacije napravljene najkasnije do 10. lipnja 2023. za ove objekte i samo za dolaske do 24. lipnja 2023. Svako otkazivanje rezervacije pod ovom posebnom ponudom treba se obaviti putem stranice MyBooking. Svako otkazivanje nakon isteka roka od 14 dana provodi se u skladu s Uvjetima iznajmljivanja.
COVID-19
Kako COVID-19 utječe na moju NOVASOL rezervaciju?
U NOVASOLu se trudimo umanjiti neugodnosti vezano uz COVID-19, zbog čega smo prikupili informacije o pandemiji na ovoj stranici gdje možete pročitati kako novonastala situacija može utjecati na vašu rezervaciju.
Imam rezervaciju, ali su granice moje destinacije zatvorene. Što sad?
Sve do 40 dana prije početka rezervacije imate mogućnost promijeniti svoju rezervaciju uz naknadu od 550 kn.
Za više informacije pročitajte Uvjete rezervacije.
Mogu li promijeniti svoju rezervaciju?
Da, u skladu s Uvjetima rezervacije 40 ili više dana prije početka rezervacije rezervaciju možete prebaciti na drugi termin, drugi objekt za odmor pa čak i drugu destinaciju.
Promjenu rezervacije možete obaviti tako da nas kontaktirate.
Što se događa ako postoji razlika u iznosima nove i izvorne rezervacije?
Ako je nova rezervacija skuplja, podmirujete razliku i plaćate naknadu za promjenu.
Ako je nova rezervacije povoljnija, plaćate novi iznos i naknadu, a preplaćeni iznos vam vraćamo.
Ako ste već platili akontaciju za prvotnu rezervaciju, taj će se iznos automatizmom prebaciti na novu rezervaciju. Svi detalji o uplatama vidljivi su stranici rezervacije (MyBooking).
Kada se podmiruje druga rata (nove) rezervacije?
Druga rata se mora platiti najkasnije 6 tjedana prije početka nove rezervacije.
Ne želim promijeniti svoju rezervaciju i želim njeno otkazivanje. Imam li pravo na povrat uplaćenog iznosa?
Svako se otkazivanje rezervacije obavlja uz naknadu u skladu s člankom 6 Uvjeta rezervacije. Naknada za otkazivanje povisuje se približavanjem datuma početka rezervacije. Ne postoji mogućnost potpuno povrata uplaćenog iznosa. Za više detalja, molimo pročitajte Uvjete rezervacije koji se odnose na vašu rezervaciju.
Koliko nakon otkazivanja mogu očekivat povrat?
Ako imate pravo na povrat dijela uplaćenog iznosa, poslat ćemo vam potvrdu o iznosu za povrat.
Ovisno o broju upita koje trenutno odrađujemo, prije povrata mogu proći 3-4 tjedna.
Ispričavamo se zbog već sada zbog dužih rokova.
Nudimo li vaučere?
Ne nudimo vaučere, ali gosti mogu dobiti i iskoristiti vaučere dobivene od poslovnih partnera NOVASOL-a. Da biste iskoristili vaučer, potrebno je kontaktirati našu korisničku službu i uplatiti ostatak iznosa nakon što naši djelatnici registriraju vaučer.
Rezerviranje
Kako rezervirati?
Najlakše ćete rezervirati na našim stranicama.
Kako mogu iskoristiti kupone za popust?
NOVASOL preko različitih partnera, klubova i tvrtki nudi popuste na naše rezervacije. Kupone s popustima možete pronaći na stranicama naših partnera, u časopisima ili izravno kod trećih tvrtki.
Broj kupona unosite nakon što odaberete način plaćanja prilikom rezerviranja. Nakon što unesete broj kupona u predviđeni prozoričić, kliknite „Iskoristite kupon“ i iznos kupona će se oduzeti od iznosa rezervacije.
Uzmite u obzir da se ne može kombinirati više popusta.
Kupone možete iskoristiti:
- Prilikom rezerviranja telefononskim pozivom NOVASOLu
- Kod online rezerviranja
Gdje mogu pronaći podatke o svojoj rezervaciji?
Neposredno nakon rezerviranja dobit ćete potvrdu na e-mail s poveznicom koja vas vodi na stranicu vaše rezervacije (MyBooking) gdje imate pregled detalja rezervacije, podatke o uplatama, opis puta i kontakt osobe na licu mjesta te vaučer (nakon kompletne uplate). Kod kartičnog plaćanja, ti su Vam dokumenti na raspolaganju već nakon podmirenja prve rate.
NB: Ne šaljemo rezervacije ni dokumente fizičkom poštom. U slučaju da vam oni nisu dostupni online, kontaktirajte naš odjel prodaje.
Jesu li podaci o mom plaćanju zaštićeni?
Sve informacije koje upišete prilikom rezerviranja na NOVASOL stranicama zaštićene su SSL enkripcijom.
Kada mogu napraviti rezervaciju za iduću godinu?
Ako već planirate rezervirati termin u idućoj godini, NOVASOL može napraviti predrezervaciju smještajne jedinice koju želite rezervirati. Cijene još nisu na raspolaganju, a mogućnost iznajmljivanja obično se otvara u proljeće ili ljeto prethodne godine budući da vlasnici smještaja potvrđuju uvjete na godišnjoj osnovi.
Nakon što vlasnici smještaja potvrde uvjete, šaljemo vam potvrdu rezervacije te informacije o cijeni. U slučaju da niste zadovoljni iznosom, imate na raspolaganju rok u kojem je moguće otkazivanje bez naknade.
U slučaju da želite da napravimo predrezervaciju za vas, pošaljite nam željeno razdoblje, šifru smještajne jedinice te svoje ime, broj gostiju, kućnu adresu, telefonski kontakt i e-mail adresu.
Napominjemo da postoji mogućnost da se ta smještajna jedinica više neće nalaziti u ponudi ili da željeni termin neće biti raspoloživ. U tom slučaju vam šaljemo alternativnu ponudu kako biste imali drugu priliku za dobar odmor. Vjerujemo da ćete biti zadovoljni i nadamo se da ćemo vam ponovno moći poželjeti dobrodošlicu kao NOVASOLovom gostu.
Smiju li grupe mladih napraviti rezervaciju?
Grupa mladih je grupa od barem šest osoba mlađih od 21 godinu. Takva se grupa mora unaprijed prijaviti NOVASOLu koji ima pravo odbiti takvu rezervaciju. U slučaju da se ne dobije odobrenje prije same rezervacije, NOVASOL ima pravo gostima uskratiti pravo realiziranja rezervacije ili odbiti primiti goste na licu mjesta.
U nekim objektima grupe mladih nisu nikad dobrodošle. To je obično navedeno na stranici pojedinog objekta. Osoba koja je nositelj rezervacije mora imati barem 21 godinu.
Grupe mladih moraju platiti posebni depozit najkasnije prilikom dolaska zajedno s eventualnim depozitom za režije na licu mjesta (protuvrijednost u lokalnoj valuti minimalno DKK 3500 po osobi). Ako završno čišćenje nije uključeno u iznos rezervacije, grupa ga također podmiruje na licu mjesta.
Smiju li tvrtke rezervirati?
Na stranicama pojedinih objekata navedeno je prihvaćaju li isključivo turističke rezervacije (u suprotnom je dozvoljen i boravak poslovnih subjekata).
Promjene, otkazivanje i sigurnosni paket
Kako promijeniti rezervaciju?
Za sve promjene postojeće rezervacije kontaktirajte nas izravno. Sve promjene se rade u skladu s Uvjetima rezervacije i primjenjuju se naknade.
Kako otkazati rezervaciju?
Rezervaciju možete otkazati na stranici rezervacije (MyBooking) kojoj pristupate putem poveznice koju ste dobili na mail čim ste napravili rezervaciju .
Sva otkazivanja, obavljaju se u skladu s Uvjetima rezervacije.
Smijem li promijeniti nositelja svoje rezervacije?
Ukoliko niste u mogućnosti osobno krenuti na putovanje, svoju rezervaciju možete prenijeti na nekog drugog uz naknadu od 550 DKK / 75 € do 1 dan prije dolaska. To možete obaviti u izravnom kontaktu s nama.
NOVASOL od vas treba pismenu izjavu o tome s podacima novog nositelja.
Što uključuje besplatni sigurnosni paket?
Naš sigurnosni paket osigurava da svoj odmor rezervirate bez brige o iznenadnim problemima – besplatno!Sigurnosni paket uključuje:
Otkazivanje u slučaju iznenadne bolesti ili smrti
Otkazivanje do 8 dana prije početka rezervacije u slučaju neskrivljenog otkaza ugovora od radu ili novog zaposlenja
Otkazivanje ili alternativni smještaj u slučaju insolventnosti vlasnika smještaja
Jamstvo povrata uplaćenog iznosa za kuće s bazenom
Jamstvo najbolje cijene
Plaćanje, usluge i potrošnja
Kako se podmiruje rezervacija?
Putem MyBookinga možete platiti svojom kreditnom karticom ili EAN fakturom (javne ustanove), kontaktiranjem naše korisničke službe za goste.
Online plaćanje je sigurno; vaše informacije obrađuju se na siguran način uz SSL enkripciju. Ne čuvamo podatke vaše kartice, ali brinemo o tome da informacije budu ispravne.
Može li se plaćati u ratama?
Moguće je plaćanje u dvije rate, ako se rezervira 56 ili više dana prije početka rezerviranog termina.
Prva rata iznosi 25 % iznosa rezervacije.
Druga rata iznosi preostalih 75 % iznosa rezervacije (podmiruje se najkasnije 42 dana prije dolaska).
Pregled uplata možete vidjeti na stranici svoje rezervacije (MyBooking), a ako ste mijenjali period boravka, provjerite je li se datum druge rate automatski ažurirao.
Što u slučaju nove kartice?
Ako ste nakon plaćanja 1. rate promijenili karticu, predlažemo da se prijavite u MyBooking, stranicu svoje rezervacije i unesete podatke svoje nove kartice. Čim unesete podatke nove kartice (naravno, ne kasnije od 6 tjedana prije početka rezervirano termina), preostali iznos bit će naplaćen s nje.
Kada se plaća turistička pristojba?
U brojnim europskim zemljama lokalne vlasti su zadužene za promjene turističkih pristojbi. Iznosi varira od države do države, a obično se naplaćuje po osobi i danu od strane NOVASOLa prije dolaska, na licu mjesta u lokalnom servisnom uredu ili u lokalnoj valuti izravno vlasniku smještaja/kontakt-osobi na ruke prilikom dolaska.
Kako u rezervaciju dodati i platiti dodatne usluge?
Dodatne usluge možete dodati pozivom NOVASOlu ili putem vaše MyBooking stranice ako vaša destinacija nije Danska.
Podmirenje dodatnih usluga između prve i druge rate:
Iznos druge rate se povisuje su skladu sa cijenom dodatne usluge.
Podmirenje dodatnih usluga nakon kompletne uplate:
Iznos za podmiriti prikazat će se na vašoj MyBooking stranici.
Koje dodatne usluge mogu rezervirati u Danskoj?
Holiday Kit koji uključuje:
3 kuhinjske krpe
7 tableta za perilicu posuđa
1 spužvu
Sredstvo za čišćenje stakla
Sredstvo za pranje posuđa
Detergent
Posteljina s ručnicima uključuje:
1 prekrivač
1 jastučnica
1 plahta
2 ručnika
1 manji ručnik
Završno čišćenje
Najam dječje stolice i/ili dječjeg krevetića
Ulaznice/kupone za obližnje atrakcije
Napominjemo da u različitim smještajnim jedinicama mogu biti različite dodatne usluge na raspolaganju.
Koliko košta završno čišćenje?
Cijena završnog čišćenja može se razlikovati od države do države te ovisi i o veličini smještajne jedinice. Točan ćete iznos vidjeti na stranici smještajne jedinice odnosno u postupku rezerviranja gdje je vidljivo može li se usluga dodati u rezervaciju. Ako ste već rezervirali, a niste sigurni što je s čišćenjem, nazovite nas.
U nekim je objektima za odmor završno čišćenje obvezna usluga i prikazuje se u ukupnom iznosu. Ako završno čišćenje nije uključeno u iznos rezervacije i ne može ga se platiti unaprijed, plaćate ga na licu mjesta.
Kakve sve troškove potrošnje može očekivati?
Uz iznos rezervacije na licu mjesta mogu nastati dodatni troškovi potrošnje. U nastavku možete vidjeti kako se obračunava trošak potrošnje (osim ako se navodi da su troškovi uključeni u iznos rezervacije). Električna energija, voda, grijanje i drvo za ogrijev u brojnim su objektima za odmor uključeni u iznos rezeravcije.
U objektima gdje električna energija i voda nisu uključeni u iznos rezervacije, potrošnja ovisi o vrsti smještaja, unutrašnjeg dizajna i veličine.
Troškovi potrošnje u danskim smještajnim jedinicama:
Električna energija: 0,71€/kWh
Voda: 9€/m3
(primjer cijena na 26.9.2022.)
U roku od četiri tjedna nakon odlaska dobit ćete račun. U pojedinim objektima, osobito s bazenom, postoji obveza podmirenja depozita za režije unaprijed prilikom primopredaje ključa.
Troškovi potrošnje u ostalim zemljama:
U većini ostalih zemalja, potrošnja se plaća na licu mjesta. Vlasnik smještaja ili kontakt-osoba često uzimaju depozit prilikom dolaska za namiriti troškove potrošnje. U pojedinim smještajnim jedinicama potrošnju plaćate tek nakon odlaska i u tom ćete slučaju dobiti račun i upute za podmirenje. Postoji mogućnost da su troškovi podmireni iz depozita, u tom slučaju preostali iznos depozita će vam biti vraćen.
Plaća li se depozit u svim smještajnim jedinicama?
Kod većine smještajnih jedinica ne trebate ostaviti depozit. No postoje slučajevi u kojima je to gotovo uvijek pravilo:
- U slučaju kada se objekt ne koristi za odmor
- Veće grupe
- Grupe mladih
- Boravak dulji od 14 noćenja
- Jedinstvene smještajne jedinice
- Objekti s plovilom
Što ako se tijekom vašeg boravka dogodi nezgoda s interijerom?
Nezgode se događaju. Ako se radi o manjoj nezgodi (slomljena čaša ili tanjur), možete ispuniti formular za prijavu manje štete koji vam je priložen u smještajnoj jedinici. Tako ćemo biti u prilici brzo reagirati i zamijeniti i popraviti oštećeno. NOVASOL pokriva štetu do DKK 1000,- (ca. EUR 135,-).
Dolazak, odlazak i ključ
Kada se preuzima ključ smještaja?
U Danskoj ključ možete preuzeti nakon 15 sati, a objekt preuzimate nakon 16 sati. Na svojoj MyBooking stranici možete izabrati da vam se pošalje SMS obavijest u slučaju da smještajnu jedinicu možete preuzeti ranije.
Naglašavamo da čak i ako vi stignete ranije, nemate pravo ranije preuzeti ključ ni smještajnu jedinicu budući da NOVASOL i/ili vlasnik smještaja trebaju vremena za pripremu.
Ostale države:
U ostalim zemljama ključ možete preuzeti između 16 i 20 sati. Obvezno najavite očekivano vrijeme svog dolaska putem MyBooking stranice tako da ga vlasnik smještaja ili kontaktna osoba mogu potvrditi. Planirate li raniji dolazak, to mora biti potvrđeno od strane vlasnika smještaja ili kontaktne osobe, u suprotnom neće biti moguće.
Gdje mogu preuzeti ključ smještajne jedinice?
Na svojoj MyBooking stranici možete pronaći poveznicu na PDF tekst „Opis puta/Preuzimanje ključa“ u kojem se nalazi lokacija. Adresa se odnosi na adresu preuzimanja ključa, ne nužno na lokaciju smještaja.
Kada se mora otići iz smještene jedinice?
Odlazak morate obaviti ne kasnije od 10 sati ujutro na dan odlaska.
Kamo se vraća ključ?
Ključ vraćate na istu lokaciju s koje ste ga preuzeli.
NOVASOL koncept: što trebam ponijeti?
Što me očekuje u smještaju?
Naše smještajne jedinice opremljene su standardnom kuhinjskom opremom te prekrivačima i jastucima za sve ležajeve. Prekrivači za dječje krevete nisu na raspolaganju. Smještajne jedinice uređene su prema vlasnikovom ukusu, a uređenje je vidljivo na fotografijama stranice smještajne jedinice. Oznake zvjezdica odnose se standard te razinu osnovne i posebne opreme.
Jesu li sredstva za čišćenje na raspolaganju?
U pravilu sredstva za čišćenje nisu dio standardne opreme. Zato vam preporučujemo da sa sobom donesete svoja (u Danskoj možete u rezervaciju dodati uslugu Holiday Kit). Obično su na raspolaganju metla s kantom i/ili usisavač.
Što bi se trebalo ponijeti?
Stvari poput ručnika, posteljine i kuhinjskih krpa mogu se uključiti u cijenu ili kupiti prije dolaska uz najavu 5 dana prije dana dolaska.
Mogu se podići u lokalnom uredu tijekom radnog vremena.
Možete ponijeti onu hranu ili piće koje možda nećete pronaći na destinaciji, a bitna Vam je. Ponesite nužne kuhinjske i druge potrepštine, poput papirnatih ručnika i toaletnog papira te možda lijekove koje obično koristite za alergiju, prehladu ili glavobolju.
Općenito o smještajnim jedinicama
Što znače zvjezdice?
vrlo jednostavno uređen smještaj bez mnogo opreme za odmor u toplijim mjesecima
jednostavno opremljen smještaj ograničene udobnosti
prosječan odnosno standardan smještaj
kvalitetno opremljen smještaj višeg standarda i odgovarajućeg namještaja
naš najbolji smještaj, potpuno opremljen i vrhunski uređen
Koliko gostiju smije boraviti u smještajnoj jedinici?
Najveći dozvoljeni broj gostiju naveden je na stranici smještajne jedinice. Najveći dozvoljeni broj se odnosi na sve goste bez obzira na njihovu dob.
Danska:
U većinu smještajnih jedinica se smije dovesti još jedno dijete mlađe od 4 godine. To je navedeno na stranici smještajne jedinice.
Norveška i Švedska:
Za većinu smještajnih jedinica vrijede ista pravila kao i u Danskoj. Važno je provjeriti upitom prije rezerviranja.
Središnja i južna Europa:
Najveći dozvoljeni broj gostiju uvijek je naveden na stranici smještajne jedinice. Za boravak dodatnih gostiju se mora unaprijed dobiti odobrenje.
U nekim je državama zabranjeno podizanje šatora u vrtu ili dovođenje kampera.
Možemo li sami obaviti završno čišćenje?
U nekim objektima završno čišćenje možete obaviti sami, a provjerit će ga osoblje nakon vašeg odlaska. Završno čišćenje možete naknadno naručiti i platiti no ne kasnije od četiri dana prije datuma odlaska. U drugim je objektima završno čišćenje obvezna usluga što znači da je morate platiti bez obzira jeste li ostavili čisto za sobom. Obično ga plaćate na licu mjesta prilikom preuzimanja ključa. Često je završno čišćenje kao usluga uključeno u iznos rezervacije, osobito u južnoj Europi.
Koliko se kućnih ljubimaca smije dovesti?
Broj dozvoljenih kućnih ljubimaca u smještaju naveden je na stranici smještajne jedinice. Želite li dovesti više ljubimaca od najvećeg dozvoljenog broja, morate imati odobrenje vlasnika smještaja te vam stoga preporučujemo da nas pravovremeno kontaktirate s tim upitom.
Vodeni žig na fotografiji?
Važno nam je prezentirati apartmane i kuće za odmor ispravnim fotografijama. Međutim, ponekad se dogodi da je smještajna jedinica spremna za iznajmljivanje i objavljena online prije nego što naš fotograf stigne poslikati smještaj; u tom slučaju na web-prezentaciji se koriste ogledne fotografije sa vodenim žigom, koje ne moraju odgovarati u potpunosti realnom stanju. U slučaju odstupanja od stvarnosti gost nema pravo na naknadu.
Uvjeti rezervacije i važne informacije
Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kontaktirajte nas ovdje.