Iznajmljivanje može biti jednostavno

Iznajmiti vlastitu kuću ili apartman velika je odluka. Bez obzira radi li se o smještaju u kojem živite ili o investiciji, uvijek je riječ o nečemu što Vam mnogo znači. Zato smo svoje usluge prilagodili Vama, privatnom iznajmljivaču. Saznajte što Vam sve može ponuditi NOVASOL u ulozi posrednika.

Lokalna prisutnost i globalni marketing
Više od 50 godina iskustva u iznajmljivanju privatnog smještaja
Dodatna sigurnost za iznajmljivače

Zatražite neobvezujuću ponudu za turističko iznajmljivanje Vaše kuće/apartmana

Klikom na "pošalji" dajete svoj pristanak da vas NOVASOL kontaktira telefonom ili e-poštom s informacijama vezano uz iznajmljivanje vašeg smještaja za odmor. Svoj pristanak možete u bilo kojem trenutku povući tako da nas kontaktirate na sljedeću adresu e-pošte: datainformation@novasol.com

Zašto odabrati NOVASOL?

Globalni marketing
Vaša će smještajna jedinica biti plasirana na tržištu putem NOVASOL web-stranica na 18 stranih jezika, partner portala, društvenih mreža, 10.000 lokalnih putničkih agencija diljem Europe, promidžbenih mailova, oglasa u medijima i kataloga.
Iznajmljvanje bez briga
Od samog početka brinemo o svakom detalju: kreiramo prezentaciju s fotografijama visoke rezolucije, postavljamo kalendar i cijene, odgovaramo na upite gostiju, uplaćujemo rezervacije na Vaš račun, čak i one otkazane 4 tjedna prije dolaska.
Služba za korisnike
Na raspolaganju vlasnicima i gostima. Pobrinut ćemo se da gosti dobiju sve potrebne informacije prije dolaska, preuzet ćemo svu potrebnu komunikaciju s gostima te im biti dostupni za vrijeme i nakon njihovog boravka.

Koliko možete zaraditi?

Prihod od turističkog iznajmljivanja ovisi o mnogim kriterijima kao što su lokacija, površina eksterijera i kapacitet interijera, njegove značajke, odnosno sadržaji te stanje samog objekta. Možete pogledati nekoliko primjera ovisno o tipologiji smještajne jedinice i kontaktirati nas ako želite da Vam napravimo konkretnu procjenu zarade.  

Na koji način možemo povećati Vaš prihod?

  • Marketing: Zahvaljujući brojnim marketinškim aktivnostima Vaša će smještajna jedinica postići maksimalnu vidljivost, a ujedno će biti prezentirana na profesionalan način fotografijama visoke kvalitete. 
  • Prodajna cijena: Definirati cijenu u pojedinoj sezoni nije jednostavno te su krive cijene uzrok slabe popunjenosti. Na osnovu iskustva i redovite analize tržišta formiramo najbolje prodajne cijene i usklađujemo ih prema potražnji. 
  • Isticanje dodatnih sadržaja: Uz koncepte kao što su wellness sadržaji, aktivnosti u kući i vani, kućni ljubimci dobrodošli, smještaj pogodan za manju djecu i slično, ističemo prednosti Vaše smještajne jedinice i usmjeravamo marketinške aktivnosti ciljanom tržištu. Savjetovat ćemo Vas kako opremiti smještaj, biti atraktivniji i postići optimalnu popunjenost. 

Znate li da… ako gosti otkažu već potvrđenu rezervaciju čak 28 ili manje dana prije predviđenog datuma dolaska, Vi dobivate uplatu cjelokupnog iznosa rezervacije? 
 

Suradnja s agencijom Novasol je za mene jedno jako pozitivno iskustvo. Agencija Novasol i ljudi koji rade u toj agenciji su pristupačni, profesionalni i dostupni u svakom trenutku ako trebate pomoć, a brigu oko rezervacija svode na minimum.  

Marijana Banovac
Marijana Banovac

Novasol je najbolji u reklamnoj kampanji koja nama za naš objekt daje maksimalan rezultat. Kontakt sa Službom podrške kao i s g. Kristianom Dubinkom (zastupnikom) je uvijek konkretan, jednostavan i učinkovit. Izuzetno sam zadovoljna profilom gostiju, u čemu se vidi znalački pristup agencije.

Žanna Orešić-Franjčec
Žanna Orešić-Franjčec

Upoznajte naše stručne zastupnike

Kontaktirajte lokalnog zastupnikaKontaktirajte nas

Lokalna prisutnost i globalni marketing 

Naše poslovnice i naši zastupnici dostupni su širom Hrvatske. Osoban zastupnik/zastupnica bit će Vam na raspolaganju od samog početka, savjetovati u opremanju i odabiru sadržaja te na taj način pomoći u postizanju optimalne popunjenosti. Lokalni djelatnici i suradnici važni su nam zbog odličnog poznavanja područja u kojem djeluju i ponude na određenom lokalitetu. Zbog dobrog poznavanja određene destinacije možemo prilagoditi prezentaciju Vašeg smještaja potražnji na globalnom tržištu. 

Croatia

Iskoristite 25 % popusta na svako putovanje 

Kada iznajmljujete s NOVASOLom, ostvarujete 25 % popusta na 50.000 kuća i apartmana za odmor u 25 zemalja. 
Istražite europske metropole, opustite se na najljepšim plažama Mediterana ili rezervirajte sljedeće skijanje s nama. Iznenadit ćete se odabirom kuća i apartmana u omiljenim ili još neotkrivenim destinacijama, koje možete rezervirati za 25 % manju cijenu.

50.000 kuća i apartmana u 25 zemalja
50000 kuća i apartmana u 25 zemalja

Imate li pitanja?

Koje usluge dobivam s Novasolom? Kada će gosti moći rezervirati moj smještaj? Koliko mogu zaraditi?

Odgovore na ova i druga pitanja možete provjeriti u rubrici “Česta pitanja”, a ako imate dodatnih pitanja na koja niste pronašli odgovor, molimo da nas kontaktirate na novasol@novasol.hr 

Pritisnite + kako biste vidjeli pitanja u pojedinoj rubrici.

Ugovor
Što dobivam potpisivanjem ugovora?

Teško je učiniti svoj smještaj vidljiv u moru ponuda, a još je teže pratiti rezervacije i ažurirati kalendare na različitim prodajnim mrežama. Osim toga, upiti gostiju na stranim jezicima, razna pitanja i zahtjevi, prezentacija smještaja i slike, rješavanje eventualnih reklamacija, oduzima mnogo vremena i strpljenja, a posebno ako niste vješti u stranim jezicima ili spretni na internetu. Potpisivanjem ugovora prepuštate nam mnoge brige i dobivate više vremena za sebe. 
 

Koliko traje ugovor?

Ugovor s NOVASOLom sklapa se na godinu dana ili na dvije sezone ako se zaključuje kad je sezona već u tijeku. Nakon toga ugovor se nastavlja na neodređeno vrijeme dok se ne zatraži raskid, a moguće ga je raskinuti pismenim putem svake godine. 

Što ako mi gosti nešto razbiju?

Možete biti mirni. NOVASOL nudi dvije vrste dodatne zaštite od štetnih događaja. Osmislili smo Obrazac za manje štete koji pokriva troškove do 135 € te oblik dodatne sigurnosti kroz dansku osiguravajuću kuću. Više o našim uslugama može pročitati ovdje. 

Kada je najbolje javiti se za suradnju?

Javite se čim prije, jer je naša prodaja za narednu sezonu otvorena već početkom ovogodišnje turističke sezone. Što je prije ugovor objavljen, prije će početi i rezervacije. 

Koliko se čeka objava ugovora?

Od trenutka sklapanja ugovora do njegove objave prođu najviše tri tjedna. Stoga vam savjetujemo da se javite na vrijeme, čak i prije nego je vaša kuća ili apartman spreman za iznajmljivanje.  

Plaćam li usluge fotografa i oglašavanja?

Ne, usluge fotografiranja i prezentiranja smještaja uvijek su besplatne, bilo da se radi o slikama za internet portale, kataloški marketing, video prezentaciju ili drugo. Ako dođe do promjena u izgledu interijera/eksterijera fotograf ponovi dolazi slikati, uvijek o našem trošku.

Što ako želim iznajmljivati samo dva mjeseca u godini?

Možete i to. Ako stanujete u smještaju koji želite iznajmljivati, možete se odlučiti i na dva mjeseca godišnje i tako ostvariti dodatnu zaradu.  

Što nakon potpisivanja ugovora?

Vaša je dužnost pripremiti kuću za prihvat gostiju – to znači da kuća mora biti čista i da uređaji moraju biti funkcionalni. Mi ćemo se pobrinuti za slike, tekst, prijevod, oglašavanje, rezervacije, upite i uplate.

Kada mogu koristiti svoj smještaj za sebe?

U niskoj sezoni može koristiti smještaj za vas ili vaše goste/obitelj/prijatelje koliko god želite, dok u visokoj sezoni možete zatvoriti kalendar na tri tjedna. 
Ukoliko imate drugačije potrebe od ovih prilikom informativnog sastanka s našim zastupnikom možete zajedno pronaći rješenje. 
 

Trebam li od gostiju tražiti depozit?

Ne. Depozit se traži od gostiju koji spadaju u kategoriju "grupa mladih", ako primate tu kategoriju u vaš smještaj. Više o tome pročitajte ovdje. 

Koliko iznosi provizija?

NOVASOL ne radi na principu provizije, već ugovara neto cijenu s vlasnikom smještaja. Na osnovu vrste smještaja, destinacije, sadržaja i mnogih drugih čimbenika, ta se cijena nadograđuje i dobiva se izlazna prodajna cijena. Pročitajte više o formiranju cijena.

Uplate
Kada i kako primam uplate za rezervaciju?

Na početku svakog mjeseca za sve rezervacije, odnosno dolaske u tom mjesecu, na svoj devizni žiro-račun. To vrijedi za sve rezervacije napravljene do obračuna - 10 dana prije kraja prethodnog mjeseca. Ako gosti rezerviraju naknadno, uplata će stići mjesec nakon toga.

Što ako gost otkaže rezervaciju?

Ako gost otkaže rezervaciju 28 dana prije datuma dolaska – odnosno 4 tjedna prije – vi ćete dobiti uplatu u cijelosti, čak i ako se termin kasnije ne popuni, odnosno smještajna jedinica ostane prazna.

Koliko mogu zaraditi iznajmljivanjem putem NOVASOLa?

Vaši prihodi ovise o mnogočemu: lokaciji smještajne jedinice, stanju vašeg smještaja, sadržajima, kvaliteti opremljenosti, mogućnostima koje nudi okolica, omjeru cijene i kvalitete….
Prilikom potpisivanja ugovora naš će vam zastupnik izračunati procjenu zarade ovisno o svim tim čimbenicima. Istovremeno će vas savjetovati na koji način možete povećati zaradu.  
Želim znati nešto više o tome.
 

Gosti
Odkuda su moji gosti?

Vaši će gosti biti najčešće Nijemci, no česti su i gosti iz Skandinavije i drugih europskih zemalja. Osim vlastite prodajne mreže razgranate po cijeloj Europi, suradnja s partnerima nam dovodi goste iz cijelog svijeta. Na osobnoj stranici za iznajmljivače moći ćete provjeriti detalje o svakoj pojedinoj rezervaciji.

Kako će gosti pronaći moj smještaj?

Nakon potvrde rezervacije gosti dobivaju precizne upute kako stići do vaše kuće/apartmana koje je sastavio vaš zastupnik. Služba za korisnike ih je prevela na sve potrebne strane jezike. Ujedno gosti dobivaju i adresu i vaš kontakt broj telefona. 

Moram li čekati goste cijeli dan?

Gosti će dobiti broj telefona koji ste vi naveli kao kontakt broj u trenutku kada rezerviraju. Često se gosti putem jave da znate kada ih očekivati, a svakako ste ih na dan dolaska dužni primiti između 16 i 20 sati. Na svojim stranicama za iznajmljivače možete pronaći i njihov broj telefona.

Kako ću znati da imam rezervaciju?

Obavijest o rezervaciji dobivate putem sms-a i/ili elektroničkom poštom. Ujedno možete pratiti stanje svog kalendara kada god to želite putem stranica za iznajmljivače koje se ažuriraju kada nastane promjena.

Smetaju li gostima moje osobne stvari u apartmanu/kući?

Da, gostima smetaju vaše osobne stvari. Sve osobne predmete i odjeću potrebno je skloniti i spremiti izvan smještaja kojeg su gosti iznajmili. 

Zakonske obveze
Što s turističkom pristojbom?

Turistička pristojba je uključena u cijenu smještaja i iznajmljivači su je dužni platiti najčešće u paušalnom iznosu turističkoj zajednici. Više o tome reći će vam u vašoj turističkoj zajednici, a od gostiju koji dolaze posredstvom NOVASOLa nikada ne tražite da plate turističku pristojbu.

Trebam li prijaviti goste?

Da. Goste je potrebno prijaviti u roku od 24 sata putem sistema eVisitor u koji se prijavljujete nakon što dobijete Rješenje o kategorizaciji. Aktivirati će vas vaša turistička zajednica.

Treba li mi kategorizacija?

Da, potrebno je dobiti Rješenje o kategorizaciji koje izdaje nadležni županijski Ured za gospodarstvo, Odsjek za turizam. Kategorizaciju dobivate nakon što je vaš smještaj spreman za iznajmljivanje, no ukoliko razmišljate o suradnji s NOVASOLom dobro nas je kontaktirati i prije nego dobijete kategorizaciju, jer vam možemo pomoći savjetima za uređenje i optimizaciju prostora s kojim raspolažete. 

Trebam li izdavati račune gostima?

Svaki iznajmljivač, neovisno o tome plaća li porez na iznajmljivanje paušalno ili vodi poslovne knjige, dužan je sukladno važećim propisima izdavati račune i voditi evidenciju o prometu. Ukoliko iznajmljivač surađuje s NOVASOLom dužan je izdati račun za svaku pruženu uslugu NOVASOLu, a ne gostu. 

Što sve kome plaćam?

Plaćate turističku pristojbu, porez na prihod i turističku članarinu. Turističku pristojbu plaćate turističkoj zajednici, porez na prihod od turističkog najma plaćate poreznoj upravi, a na osnovu poreza na prihod plaćate na kraju sezone i turističku članarinu. O svemu će vas detaljnije uputiti porezna uprava i turistička zajednica vašeg mjesta.

Zatražite neobvezujuću ponudu za turističko iznajmljivanje Vaše kuće/apartmana

Klikom na "pošalji" dajete svoj pristanak da vas NOVASOL kontaktira telefonom ili e-poštom s informacijama vezano uz iznajmljivanje vašeg smještaja za odmor. Svoj pristanak možete u bilo kojem trenutku povući tako da nas kontaktirate na sljedeću adresu e-pošte: datainformation@novasol.com