Koliko možete zaraditi?

Većina se ljudi odlučuje iznajmljivati smještaj radi dodatne zarade. Dodatni prihodi svakako su poželjni, ali o čemu sve ovisi vaša zarada?

Odgovor na ovo pitanje dati će vam naš stručan tim djelatnika. Naša je misija pomoći vam povećati svoju zaradu i iskoristiti najbolje što možete smještaj s kojim raspolažete.

O čemu sve zapravo ovisi vaša zarada?

Jako je mnogo kriterija koje trebate uzeti u obzir priliko izračuna zarade. To je mukotrpan posao i za svaku je smještajnu jedinicu potrebno kalkulirati ispočetka, na osnovu njenih glavnih obilježja. Zarada ne ovisi samo o tome kako izgleda vaš smještaj, nego i o tome da li ste ga dobro prezentirali, da li ste ga prezentirali na pravom mjestu, da li ciljate na određenu interesnu skupinu, gdje se on nalazi, koje sadržaje nudi, što je u vašoj okolici, koji su posljednji trendovi i tako dalje, i tako dalje…

Započeli smo se baviti ovom djelatnošću davne 1968., stoga se možemo pohvaliti da smo godišnje  vidjeli stotine tisuća smještajnih jedinica za odmor i ispratili milione gostiju na željenu destinaciju. Sva su naša opažanja spremljena u našu riznicu znanja. Zajedno s našim opažanjima svakodnevno pratimo i analiziramo trendove i ponašanja gostiju, ali i druge čimbenike koji utječu na te trendove, kao što su politička situacija, klimatski uvjeti, ekonomska situacija i mnoge druge stvari.

Definiranje prodajne cijene

Definiranje cijene i turističke sezone za određeno tržište nije lak posao. Kriva prodajna cijena znači malo rezervacija, stoga je najbitnije uskladiti smještaj i cijenu. Svaki je apartman različit, svaka je kuća posebna po nečemu. Destinacija, sadržaji, trendovi i još stotinu drugih čimbenika utječe na određivanje točne cijene i postizanje ravnoteže.

Promidžba smještajne jedinice

Čak i kada ste odredili cijenu koja će postići rezultate, potrebno je vaš smještaj učiniti vidljivim. Analiza dolaznih gostiju, trendova i načina na koji gost pronalazi svoj željeni smještaj u željenoj destinaciji, naš je svakodnevni posao. Zato je dobra prezentacija i promidžba smještaja ključna za dobre rezultate.

Pročitajte više o promicanju vašeg smještaja

Povećajte konkurentnost

Nakon određivanja cijene i dobrog marketinga, na osnovu istraživanja i iskustva, saznali smo što utječe na odabir pojedine kuće ili apartmana za odmor i zato nastojimo razvijati koncepte koji će privlačiti nove skupine gostiju, čiji se interes ne bazira isključivo na plažu.

Želim saznati više o konceptima

Ovo je tek mali uvod u ono što radimo i načine na koji to radimo. Detaljnije o tome kako će baš vaš smještaj privući više gostiju možemo vam reći samo na licu mjesta, jer ne postoji jednaki kriteriji za sve. Iz tog razloga prilikom sklapanja ugovora naš zastupnik dolazi na lice mjesta.

A kako bi vam olakšali pripremu i dočekivanje gostiju, već početkom mjeseca dobivate uplatu za sve rezervacije koje dolaze taj mjesec, pa čak i ako se gosti ne pojave.