Kako povećati prihod od turističkog najma

Evo kako vam možemo pomoći povećati prihod od turističkog najma

Sve što činimo bazira se na znanju. Naše je znanje protkano 50-godišnjim iskustvom, a naše se iskustvo stalno nadograđuje novim saznanjima i konstantnom studijom. Znanje, iskustvo i istraživanja doveli su nas do određenih poteza, a jedan od njih je razvijanje koncepata, koji vaš smještaj čine atraktivnijim na tržištu.

Što su zapravo koncepti? Ukratko, to su načini na koji povećavamo atraktivnost i vrijednost vaše smještajne jedinice i ujedno je dodatno promoviramo na osnovu tih koncepata.

Svi imaju posebne želje kada je riječ o godišnjem odmoru. Naši su koncepti razvijeni na osnovu tih posebnih želja. Istraživanja i 50-godišnje iskustvo zaslužni su za definiranje utjecaja na popunjenost i iznos rezervacije, a koncepti su način da se popravi popunjenost, ali i postigne veća cijena. Ujedno se može doprijeti i do novih interesnih skupina, tj. novih gostiju. Konceptima osiguravamo da je pojedina smještajna jedinica što je moguće konkurentnija s obzirom na slične smještaje ili na određenu destinaciju.

Kako odrediti koji koncept odgovara vašoj smještajnoj jedinici?

Neki su koncepti gotovo univerzalni a drugi neprimjenjivi na većinu, dok su treći prilagodljivi. Potrebno je uzeti u obzir mnoge faktore kako bi se odabrali oni pravi.  

Koncepti koji se odnose na trajanje rezervacije i opcije odabira dana dolaska primjenjuju se uglavnom ovisno o destinaciji smještajne jedinice i mogućnostima vlasnika da prima goste bilo koji dan u tjednu ili više puta tjedno.

Važni koncepti koji su primjenjivi na svaku smještajnu jedinicu odnose se na dodatne sadržaje, kao što su igrače konzole za djecu, dječja oprema, fitness sadržaji, kvalitetan vrtni namještaj ili brzi Internet – odnosno na sve ono što povećava vrijednost vašeg smještaja ili je čak postalo nužno ponuditi kako biste postigli rezervacije. Prilikom pretraživanja ponude na našoj web stranici gosti imaju mogućnost unijeti u tražilicu takve kriterije i stoga se povećavanjem sadržaja povećava i vidljivost vaše kuće ili apartmana.

Treća se grupa koncepata odnosi na razvijanje posebnih sadržaja za određene interesne skupine. Tako su nastali koncepti smještaj za ribolovce, xxl kuće za odmor, kuće sa sportskim terenima, velikim prostorijama za mogućnost sastanaka ili proslava i vjenčanja, za boravak s kućnim ljubimcima, itd.. Ukoliko posebno naglasimo ove sadržaje, gosti kojima je to prioritet lakše će odabrati baš vaš smještaj.

Isto tako, kuće koje imaju odličja kao što su blizina mora (odnosno rijeke ili jezera), panoramski pogled ili bazen zaklonjen od pogleda, dobivaju posebnu oznaku koja joj podiže vrijednost.

Vi možda imate već imate smještaj s takvim potencijalom, ali on neće doći do izražaja na drugim portalima ili kod drugih posredničkih agencija. Mi znamo kako iskoristiti potencijal koji ima vaš smještaj. Ukoliko niste pronašli vaš smještaj u niti jednoj od ovih kategorija, ne očajavajte. Mi ćemo znati prezentirati vašu kuću na najbolji mogući način i pridodati joj vrijednost koje možda niste ni svjesni, ili ćemo vam pomoći stručnim savjetovanjem pronaći najbolji način da pripremite vaš smještaj kako bi postao što atraktivniji. Prezentacija smještaja, tekstovi, slike, promidžba, rezervacijski sistem, uplate, kontakt s gostima, odgovore na njihova pitanja i manje štete...  O svemu tome ne morate više voditi računa - to sve ulazi u paket koji je za vas potpuno besplatan.