FAQ - pitanja i odgovori o rezervacijama

Na ovim stranicama možete pronaći odgovore na učestala pitanja u vezi s rezervacijama, plaćanjem, uvjetima putovanja, zaštiti podataka i sličnom.

Ukoliko odgovore na svoja pitanja ne možete pronaći ovdje dobrodošli kontaktirati našu službu za korisnike odnodno odjel prodaje.

Kuće i apartmani za odmor
Što predstavljaju zvjezdice na stranici smještaja?

Više zvjezdica, viša kvaliteta!

Potražite oznaku standarda i opremljenosti smještaja na stanici pojedine kuće ili apartmana za odmor.

Zvjezdice

Zvjezdice označavaju sljedeće:

  • 1 zvjezdica - vrlo jednostavno uređen smještaj bez mnogo opremene za odmor u toplijim mjesecima
  • 2 zvjezdice - jednostavno opremljen smještaj ograničene udobnosti
  • 3 zvjezdice - prosječan odnosno standardan smještaj
  • 4 zvjezdice - kvalitetno opremljen smještaj višeg standarda i odgovarajućeg namještaja
  • 5 zvjezdica - naš najbolji smještaj, potpuno opremljen i vrhunski uređen
Što znači oznaka vodenog žiga (fotoaparat)?

Dolje prikazana oznaka označava fotomontažu. Dakle, radi se o virtualnom prikazu sadržaja koji je nov u ponudi i još nije dovršen, a bit će na raspolaganju od datuma prvog raspoloživog termina godine koja se nalazi na prikazu. NAPOMENA: prikaz može biti generički iako nastojimo prikazati oblike i položaje koji će odgovarati stvarnosti.

NOVASOL oznaka fotomontaže

Koliko osoba smije boraviti u rezerviranom smještaju?

Najveći mogući broj gostiju, bez obzira na dob, određen je u opisu pojedinog objekta. U slučaju da je navedeno da je kapacitet "6 odraslih", to znači da se radi o maksimalnom kapacitetu od ukupno 6 gostiju bez obzira na dob, npr. 4 odraslih i 2 djece. Pojedini objekti imaju kapacitet naveden pojedinačno za odrasle, djecu do 11. godine te djecu do 4. godine. U Danskoj je često moguće dovesti 1 dijete mlađe od 4. godine bez upita, dok je u Norveškoj i Švedskoj to moguće na upit. U ostatku Europe to najčešće nije moguće. Također nije moguće dovesti više automobila od navedenih parkirnih mjesta, a nikada se ne smije na posjedu pakirati kamp prikolice odnosno kampere ili podići šator.

Smiju li grupe rezervirati?

Neke kuće i apartmani za odmor ne primaju grupe odnosno grupe mladih. To je najčešće navedeno u njihovom opisu. Grupu se definira kao najmanje 6 gostiju koji nisu povezani obiteljski odnosno nisu parovi. U slučaju da rezervirate kao grupa, obvezno to najavite odjelu prodaje NOVASOLa prije potvrde rezervacije. NOVASOL pridržava pravo otkaza rezervacije grupe u bilo kojem trenutku u slučaju da gosti nisu dobili odobrenje od strane odjela prodaje. U slučaju takve rezervacije dogovara se poseban polog za boravak grupe koji iznosi minimalno 150 € po osobi, a plaća se najčešće na licu mjesta u gotovini ili prije dolaska uplatom na račun odnosno kreditnom karticom. Povrat pologa vrši se unutar tri tjedna nakon odlaska gostiju.

Što spada u standarnu opremu?

U smještajnoj jedinici, apartmanu ili kući, nalaze se pribor, tanjuri, čaše i šalice dostatni za maksimalni broj gostiju. U slučaju da su vam potrebni precizniji podaci, npr. koliko lonaca i tava imate na raspolaganju, važni, ne ustručavajte nam se javiti. Uobičajeno na raspolaganju stoji jedan komplet ključeva.

Jesu li jastuci i prekrivači na raspolaganju?

U svim smještajnim jedinicama na raspolaganju stoji onoliko jastuka i prekrivača koliko odgovara najvećem broju gostiju odnosno kreveta. Objekti označeni ikonom ALL (all-inclusive) raspolažu ručnicima i posteljinom. Kod ostalih objekata ručnici i posteljina nisu na raspolaganju ili ih se može unajmiti. U slučaju da niste sigurni, nazovite nas ili nam pišite prije potvrde rezervacije.

Problemi s alergijama?

Savjetujemo vam da nam postavite upit o smještaju i opišite svoj problem. NOVASOL ne preuzima odgovornost u slučaju alergijske reakcije, no preporučujemo rezervaciju smještaja koji ima što manje "okidača" koji vam smetaju.

Kada troškovi potrošnje nisu uključeni?

Kod rezervacija smještaja koje ne uključuju troškove potrošnje plina, vode, električne energije i drva za ogrjev pozivom ili e-poštom možete unaprijed provjeriti koliko iznosi potrošnja po jedinici. Bez obzira na to jesu li troškovi uključeni u iznos rezervacije ili ne, preporučujemo vam da budete štedljivi energentima.

Što znače navedene udaljenosti?

Navedene udaljenosti označavaju zračnu liniju od najbliže trgovine, restorana ili sličnog. Navedena udaljenost od najbližeg kupališta može označavati najbližu mogućnost kupanja, poput rijeke ili rukavca, ne nužno plažu.

NOVASOL ne može jamčiti da će sve navedene trgovine i restorani biti otvoreni u svim sezonama.

Kada se može preuzeti ključ smještaja?

Uobičajeno vrijeme dolaska je od 16 do 18 sati na dan dolaska. U nekim državama ljeti to može biti i do 20 sati. Molimo da provjerite što je navedeno u važnim informacijama o pojedinoj državi. Vrijeme dolaska uz svoj mobilni kontakt biste morali najaviti na vrijeme putem obrasca koji je priložen vašoj rezeravciji, a ne možete očekivati da ćete ključ na raspolaganje dobiti prije 16 sati.

Kada se mora napustiti smještaj i vratiti ključ?

Neke rezervacije uključuju završno čišćenje u iznos rezervacije. Prilikom rezerviranja smještaja koje ne uključuje završno čišćenje to vidite u kalkulaciji prije nego samo rezerviranje započne. Neke objekte možete rezervirati uz obveznu nadoplatu za završno čišćenje, dok kod drugih imate izbor obaviti čišćenje sami ili ga platiti. Za detaljnije informacije nazovite nas ili nam pišite. Smještaj se uobičajeno mora napustiti do 10 sati, a bez obzira uključuje li iznos rezervacije čišćenje, morate odnijeti otpatke u za to predviđene kante ili kontejnere, a posuđe mora biti oprano osnono perilica ispražnjena.

Što od kućanskih potrepština stoji na raspolaganju?

Moguće je da će vam na raspolaganju biti neke potrepštine, no preporučujemo da samo donesete odnosno nabavite toaletni papir, krpe, sredstva za čišćenje i pranje, higijenske potrepštine i papirnate ručnike. U slučaju da se trgovina ne nalazi daleko od vašeg smještaja to možete obaviti i na licu mjesta.

Rezerviranje
Kako rezervirati?

Rezervaciju možete napraviti online na stranici NOVASOLa. Pretražite ponudu unosom željenog termina (datum dolaska i datum odlaska), odredišta i broja gostiju. Sustav će prikazati sve smještajne jedinice koje su raspoložive i njih možete rezervirati. Kriterije možete i suziti te tako dobiti još uži izbor željenog smještaja. Rezervaciju možete dovršiti u nekoliko klikova nakon što upišete svoje podatke. Možete nam i pisati na novasol@novasol.hr ili nas nazvati na 052 770 200 tijekom radnog vremena.

Što u slučaju da se rezervacija mora otkazati ili promijeniti?

NOVASOL u rezervacije uključuje osiguranje od otkaza rezervacije zbog npr. neočekivanih zdravstvenih problema, gubitka radnog mjesta ili nemogućnosti odlaska na odmor zbog promjene poslodavca ako što je navedeno u uvjetima rezeravcije uz minimalnu naknadu.

Za promjenu rezeravcije također postoji minimalna naknada.

Kako se može podmiriti iznos rezervacije?

Rezervacija koju napravite 56 dana prije početka termina ili ranije podmiruje se u dvije rate. Prva iznosi 25 % ukupnog iznosa, a ostatak morate podmiriti ne kasnije od 42 dana prije početka termina. Rezervacija koju napravite unutar 55 dana prije početka termina podmiruje se odjednom, uplatom 100 % iznosa.

Rezervacija koja se napravi unutar 14 dana prije početka termina podmiruje se kreditnom karticom.

Kako do vouchera i opisa puta do smještaja?

Nakon što podmirite iznos rezervacije na poveznici rezervacije generiraju se vaši dokumenti u pdf obliku (voucher, opis puta s kontaktom na licu mjesta, obrazac s najavom dolaska).

Što je polog za režije?

Radi se o pologu od kojeg će se oduzeti iznos potrošnje (dodatni/varijabilni troškovi).

Što je polog za slučaj štete?

Polog (depozit) za slučaj štete služi za naknadu vlasniku smještaja u slučaju da vi kao gost uzrokujete štetu u smještajnoj jedinici i pripadajućim joj sadržajima. Često posluži i kao polog za režije u slučaju da potrošnja nije uključena u iznos rezervacije.

Napomena: slučaj štete biste trebali prijaviti NOVASOLu na licu mjesta.

Čamac - polog za slučaj štete: U slučaju da postoji mogućnost najma plovila za očekivati je da ćete za korištenje plovila uz najam platiti i dodatni polog za slučaj štete.